Асоціація міст України звернулася до Віце-прем’єр-міністра України – Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Г.Зубка щодо термінового вирішення критичної ситуації, що склалася в січні 2015 року.
Відповідно до постанови Уряду «Про затвердження Порядку розподілу коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання для проведення розрахунків з гарантованим постачальником природного газу» від 18.06.2014 №217 підприємства теплокомуненерго зобов’язані проводити розчеплення грошових коштів, які надходять на їхні рахунки від реалізованої теплової енергії споживачам за алгоритмом встановленим Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – НКРЕКП).
Однак, зазначеною постановою не були враховані пропозиції Асоціації щодо введення в алгоритм захищених статей видатків, зокрема: зарплата, електроенергія, податки, кредити, аварійні ремонти. Також алгоритмом не передбачено видатків (витрат) на проведення розрахунків за інвестиційними програмами підприємств згідно постанови КМУ від 09.10.2013 №750. З часу прийняття постанови до неї вже двічі вносили зміни (від 10.09.2014 № 444 та від 08.10.2014 № 568), що говорить про її недосконалість.
Враховуючи, що станом на 1 січня 2015 року затвердженими з 1 липня 2014 року для підприємств теплоенергетики тарифами на теплову енергію відшкодовується біля 90% фактичної собівартості витрат на її виробництво, транспортування та постачання через невідповідність в них фактичних обсягів реалізації теплової енергії, амортизаційних відрахувань, питомих норм витрат палива на виробництво 1 Гкал теплової енергії, інфляційної складової тощо діяльність підприємств стала збитковою. Окрім цього є абсолютно не зрозумілими дії НАК «Нафтогазу України», який в порушення постанови КМУ від 18.06.2014 №217 та Бюджетного кодексу України значну частину коштів сплачених підприємствами за поточне споживання природного газу в 2014 році, в тому числі профінансованих з державного бюджету України як різниця в тарифах, пільги та субсидії надані населенню, відносить на оплату боргів минулих періодів та погашення пені та штрафів, які в багатьох випадках виникли не з вини підприємств теплопостачання. Такі дії НАК «Нафтогаз України» призводять до викривлення відсотку поточних платежів за спожитий природний газ і як наслідок зменшення відсотку відрахувань коштів на поточні рахунки підприємств.
В таких умовах норматив розщеплення коштів на поточні рахунки, згідно з алгоритмом розчеплення коштів теплопостачальним підприємствам, введений постановою НКРЕКП "Про затвердження реєстру нормативів перерахування коштів, що надходять на поточні рахунки із спеціальним режимом використання теплопостачальних і теплогенеруючих організацій як плата за теплову енергію та/або надані комунальні послуги з централізованого опалення і централізованого постачання гарячої води від усіх категорій споживачів та як плата теплопостачальних організацій за вироблену теплогенеруючими організаціями теплову енергію" від 30.10.2014 №211, переважній більшості підприємствам теплокомуненерго на січень 2015 року Національною комісією встановлено на рівні 0%.
Станом на сьогодні така ситуація вже призвела до затримок у виплаті персоналу заробітної плати, відсутності у підприємств обігових коштів для здійснення господарської діяльності, відключень від енергопостачання, неможливості сплати податкових зобов'язань, а в подальшому призведе до соціальної напруги та повної зупинки роботи підприємств.
Асоціація у Зверненні пропонує терміново внести зміни до постанови КМУ №217 від 18.06.2014 року, які б забезпечили встановлення розрахунку нормативу розподілу коштів з рахунків із спеціальним режимом використання теплопостачальних підприємств відповідно до структури затвердженого тарифу на теплову енергію з урахуванням гарантованого фінансування важливих статей (заробітна плата, податки, витрати на електроенергію, інвестиційна та ремонтна програми тощо).
(За матеріалами сайта АМУ )
АМУ звернулася до Віце-прем'єр-міністра
Тут можна ділитися новинами, або обговорювати останні новини ;)
- Брусенцова Яна
- Місцевий

- Повідомлень: 954
- З нами з: 03 лютого 2014, 07:44
- Регіон: Харків
- Подякували: 3 рази
- Контактна інформація:
Перейти
- Бухгалтерський облік
- ↳ Новини
- ↳ Медичні установи із КУ в КНП
- ↳ Облік основних засобів, ІНМА, нематеріальних активів та капінвестицій
- ↳ Облік запасів
- ↳ Інші питання обліку активів (ТМЦ)
- ↳ Бухгалтерська служба
- ↳ Перевірки та відповідальність
- ↳ Надання платних послуг
- ↳ Кореспонденція субрахунків
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Позабалансовi рахунки
- ↳ Документи, бланки, форми
- ↳ Різне
- Оплата праці та кадрова справа
- ↳ Виплати працівникам
- ↳ Індексація і компенсація заробітної плати
- ↳ Лікарняні та декретні
- ↳ Відпускні
- ↳ Середня зарплата
- ↳ ЄСВ, ПДФО, ВЗ
- ↳ Військовий збір
- ↳ Податкова соціальна пільга (ПСП)
- ↳ Стипендії, соціальні виплати та пільги
- ↳ Трудові відносини
- ↳ Звітність
- ↳ Інші питання оплати праці
- ↳ Відрядження
- Казначейське обслуговування
- ↳ Застосування КЕКВ
- ↳ Закупівлі за рахунок бюджетних коштів
- ↳ Складання та виконання кошторису
- ↳ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВИЙ МЕТОД СКЛАДАННЯ БЮДЖЕТУ
- ↳ Різне
- Звітність
- ↳ Оприлюднення публічних коштів, робота з e-data
- ↳ Звітність до казначейства
- ↳ Звітність до фіскальної служби
- ↳ Статистична звітність
- ↳ Звітність до Пенсійного фонду
- Автоматизацiя облiку бюджетних установ
- ↳ FIT-Бюджет
- ↳ Звітність в Excel яка викладена на сайті
- ↳ Наш помічник - Excel
- ↳ Програма Payments (фіндокументи)
- ↳ СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"
- ↳ Безкоштовні програми
- ↳ Платні програми
- ↳ Різне
- Законодавство
- ↳ Виборче законодавство
- ↳ Земельне законодавство у бюджетній сфері
- ↳ Антикорупційне законодавство
- ↳ Люстрація влади
- Галузеві напрямки
- ↳ Освіта
- ↳ Соціальна політика (УПСЗН)
- ↳ Медицина
- ↳ МВС та армія
- ↳ Державна служба
- ↳ Інші
- Різне
- ↳ Архів чату buhgalter.com.ua
- ↳ Дiловодство
- ↳ Новое в законодательстве
- ↳ Ваші пропозиції та побажання, щоб ви ще хотіли бачити на сайті?!?
- ↳ Курилка
- ↳ Свіжі плітки
- ФОРУМ (АРХІВ)
- ↳ Діяльність органів місцевого самоврядування та їх посадових осіб
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Регламент районної ради
- ↳ Проходження служби в органах місцевого самоврядування
- ↳ Прийняття рішень органами місцевого самоврядування
- ↳ Вчинення нотаріальних дій посадовими особами органів місцевого самоврядування
- ↳ Реформа місцевого самоврядування
- ↳ Правовий супровід реформи (децентралізація)
- ↳ Правові питання реорганізації ОМС ОТГ
- ↳ Інвентаризація
- ↳ Питання передачі майна
- ↳ Кадрові питання
- ↳ Питання передачі документації
- ↳ Бюджетний процес у ОМС ОТГ
- ↳ Статути та інші публічні документи ОТГ
- ↳ Реалізація ОМС ОТГ нових повноважень: реєстрація, держархбудконтроль тощо
- ↳ Земельні відносини у зв'язку зі створенням громади
- ↳ Питання діяльності комунальних підприємств та установ, що належать ОТГ
- ↳ Сторінки видань
- ↳ Бюджетна бухгалтерія
- ↳ Оплата праці
- ↳ Місцеве самоврядування
- ↳ Держслужбовець
- ↳ Правила форума
- ↳ Как пользоваться форумом
- ↳ Как создавать темы
- ↳ Куда заливать файлы и скриншоты
- ↳ Архів тем
- ↳ Всі бланки з єдиного внеску на соціальне страхування
- ↳ Увійти на форум стало ще легше!!!
- ↳ Всі бланки податкової звітності
- ↳ Бланки кошторису
- ↳ Робота з інформацією у бюджетних установах
- ↳ Загальні питання
- ↳ Акції та пропозиції
- ↳ Безкоштовні вебінари та література
- ↳ Ваші коментарії та побажання по бюджетним виданням