Проблема з входом в СДО

Тут обговорюємо питання Системи Дистанційного обслуговування "Клієнт Казначейства - Казначейство" та Система подачі звітності "Є-звітність"
Відповісти
Аватар користувача
ANNAkolosha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 25 серпня 2012, 15:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Макарів

Повідомлення ANNAkolosha »

Доброго дня! 
Уже два тижні не можу зайти в СДО  :30:

У Є-звітність заходе без проблем!!!
Bars Cryptor оновлено до версії 3.1.0.0
Все працювало добре, просто з одного понеділка зайти не можна.
Все роблю як завжди: законектилася, вибираю вхід в систему - вхід по ключу, оновлюю список ключів, вибираю той який потрібно, натискаю вхід по ключу, ввожу паролі, натискаю ОК, і "тишина", може грузитися хвилину, дві ...., в результаті знову вибиває вхід в систему.

Я вже пробувала з різних браузерів, чистила їх історії входів, кожного дня користюся CCleaner.

Поїхала в Казначейство, то там з їхнього компютера зайшло без проблем.

Розумію що може справа у моєму ноутбуці. Але ним користуюся з початку року (новий) і до 03.06.19 було все добре!!!

ПІДКАЖІТЬ БУДЬ ЛАСКА ЩО РОБИТИ?  :7:    :15:
В НАШІЙ СІЛЬРАДІ НЕМАЄ ЛЮДИНИ, ЯКА Б РОЗБИРАЛАСЯ В ПК І ЇХ ПРОГРАМАХ. САМА СОБІ І ПРОГРАМІСТ І КОМПЮТЕРЩИК. 

ШКОДО ЩО Є ПРОГРАМА, А ДОВОДИТЬСЯ ЇЗДИТИ ЗА 40 КМ ДО КАЗНАЧЕЙСТВА.

Аватар користувача
EVGENIY
Повелитель Галактики
Повелитель Галактики
Повідомлень: 10836
З нами з: 29 липня 2010, 01:27
Регіон: Харьковская область
Звідки: Харків
Дякував (ла): 153 рази
Подякували: 1411 разів
Контактна інформація:

Повідомлення EVGENIY »

Дзвоніть туди

Аватар користувача
ANNAkolosha
Мандрівник
Мандрівник
Повідомлень: 14
З нами з: 25 серпня 2012, 15:56
Регіон: Киевская область
Звідки: Макарів

Повідомлення ANNAkolosha »

дякую за швидку відповідь.

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 59
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Перестало входити до СДН, пише немає токена.
Хоча в Е-звітність входить, перевірка ключа по скриптор барс проходить. Телефонувала на гарячу лінію, сказали, що у багатьох така проблема і пов'язана з оновленням у гугл-хром. Як поставити на інший браузер?

Lubocka
Квартирант
Квартирант
Повідомлень: 59
З нами з: 11 листопада 2012, 16:11
Регіон: Закарпатская Область
Звідки: Мукачево
Дякував (ла): 15 разів
Подякували: 5 разів

Повідомлення Lubocka »

Перейшли на Microsoft Edge
Якийсь час попрацювало.
Зараз СДО і в ньому не працює, пише "немає токена"
Тепер працюємо в Опері, не знаю як довго.
А е-звітність працює на будь-якому браузері
Так все ж у чому може бути проблема?

Відповісти

Повернутись до “СДО "Клієнт Казначейства - Казначейство" та "Є-звітність"”